01-11-2018 - Puigllançada
01-11-2018 - Boí-taüll - Obaga vall de Ginebrell
01-11-2018

1 de novembre. L'hivern ha arribat de cop i ens regala un inici de temporada excepcional amb condicions molt bones per sobre 1800m al Pirineu Oriental. Després de l'intent fallit de pujar a Núria (es veu que hi havia tanta neu a la via que no podia pujar el tren...o això ens han dit..), acabem pujant cap al coll de les Barraques on els cotxe diu prou abans de 1700m on hi ha més de 30 cm. Pugem primer per la carretera ja amb esquís, passem el refugi i seguim la carena fins al cim (2547m), sempre amb esquís i obrint traça prou fonda i algun pan que fa la guitza.

Primera baixada fins a cota 2100m per la coma SE que va a petar a Planoles on quasi mai hi ha neu. Neu pols humida amb bona base a sota sense rascar. Tornem a pujar fins a la carena i seguim la traça un altre cop fins dalt. Aquesta vegada saltem per la nord-est on encara la trobem més bona amb vistes al Puigmal arrebossat de neu a la seva cara sud. Neu pols seca a sobre amb base humida a sota. Ni rastre de cocodrils. A sobre la Font de l'Home Mort tornem a posar pells i anem cap a la carena i d'allà al cotxe ja amb neu molt humida i últim km a peu.